A
Aliye
Trendyolda kendi ürettiğim ürünleri satıyorum ve 150 lira altında müşteri kargo ücreti ödüyor fakat bu ücret bana değil Trendyola gidiyor. ben 5 liraya bir ürün imal ediyorum 100 liraya satıyorum 35 lirası vergi ve komisyona gidiyor 45 lira kargo ücreti ödüyorum 15 lira kolileme ücreti ödüyorum bana 5 lira kalıyor Trendyol ise 60 lira yani 12 katım kadar kazanıyor bu durumda nasıl benim ticaret yapmam bekleniyor gerçekten anlamıyorum.
Bunun bir çözümü veya püf noktası yok mudur ?
Bunun bir çözümü veya püf noktası yok mudur ?