Reşit D.
20 liralık bir ürün sattık sormayın ne diye
sonrasında çapraz kargo ile tahmin ediyoruz ki bir iade geldi. Biz kağıt satıyorsak, iade gelen ürün pahalı bir gömlek. Bizimle ilgili değil. Gömlek tam da bana göre. Neyse hakka girmeyelim bir satıcıyı mağdur olmaktan kurtaralım dedik. Çok yoğunuz ama üşenmedim exspressi aradım bunu alın diye alamayız dediler. Satıcı firmanın telefonunu buldum, aradım gömlek bize ait değil, adres verin size geri gönderelim dedik. Biz böyle yapamayız Trednyola iade edin onlar göndersin dediler. Dedik ki bu ürün sizin, biz bir şey istemiyoruz ürününüzü size verelim, olmaz böyle işlem yapamıyoruz dediler. Trendyolu aradık chat üzerinden yazdık. Faturalar resimler ilettik ürüne dair; bize ait olmadığını söyledik. 1 hafta incelediler. Sonunda Trendyol xxxx numaralı tazmin talebiniz onaylandı deyip ticketı kapattı. Dürüst olmaya çalışıyoruz buna izin vermiyorlar. Şimdi bu gömleği ne yapayım?