Keşfet

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Duyuru

Sitemiz Kurulum Aşamasında. Gördüğünüz TÜM SORUNLARI lütfen bize iletiniz. ~ Mesaj Gönder~

İtilaflı Iade Puanımızı Düşürüyor. Çözümü Nedir?

Yusuf

Merhabalar.
Son 45 günde sadece 1 adet ihtilaflı iademiz aleyhimize sonuçlandı diğer tüm iadeler lehimize sonuçlandı.fakat puanımız 9,5 den 9,1 e düştü.bu konuda pazaryerini nereye şikayet edebiliriz ?

Bu puanlama sisteminde bir gariplik var o kesin.rakip firmalardan kırılacak ürün satmasına rağmen bazılarının puanı 9.9 dan aşağı hiç düşmüyor bu mümkün değil. kargo firması döküm tava kırıyorken bu puanlar bizim sektörde imkansız.
 

BianAjans

Yönetici
Moderatör
TC Onaylı
SMS Onaylı
Katılım
11 Şub 2023
Mesajlar
99
İadelere itiraz ederken İtilaflı Onaya dikkat etmek gerekiyor. Aksi durumda Puan Düşümleri ciddi anlamda baş ağrıtır.

İtilaflı İade Puanı özellikle az sayıda iadeye itiraz ediyorsanız canınızı sıkacaktır. Çünkü 100 iadeyi Direkt Kabul etti ve 1 İadeyi Reddetti iseniz ve Trendyol bu reddi kabul etmedi ise sizin İtilaflı İade oranınız %100 olacaktır. Bu durumda da 10 Puan olan kısım otomatik olarak diplere inecektir.

Peki bu durumda ne yapacaksınız.

1. Yol beklemek. İlk 1 aylık süre sonunda puanınız da iyileşme olacaktır. Ancak ilgili oranın etkisi 3 ay sonra sistemden düşecektir. Bu durumda da 3 ay boyunca puanınız diplerde gezecektir.

2. Yol ise gelen İadeleri reddetmek. Ancak burada özellikle belirteyim iadeleri reddeder ve Trendyol sizi haksız bulursa puanınız daha fazla düşer. Ancak İadeyi reddedip Trendyol tarafında da bunun haklı bulunması lazım. Misal 1 Kez Haklı 1 Kez Haksız bulunursanız İtilaflı İade Oranı %100'den %50'ye düşer. 10 Haklı 1 haksız olursa oran 10'da 1'e düşer. Ancak ne olursa olsun o 1 adetlik kabul edilmeyen başvuru sizin puanınızı 3 aylık süre boyunca etkilemeye devam eder. Ancak oranı giderek azalacağı için puanınız yavaşta olsa yükselecektir.

Bu sebeple de İadeleri Reddederken iyi düşünmek, DELİL ve BELGELERİ sağlam bir şekilde sunmak gerekir. Yine de KABUL EDİLMEZSE bu durumda yılmadan Müşteri Hizmetleri üzerinden kayıt açmanızı ve MUAFİYET TALEBİ istemenizi öneririz. Birçok kez HAKLI OLMAMAMIZA RAĞMEN Personeller tarafından sebepsiz yere reddedilen başvurularımız için Muafiyet Almayı Başardık.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt Ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş Yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş Yap

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Grafik arka planlar

Granit arka planlar