PazaryeriDuyuru
Moderatör
- Katılım
- 15 Mar 2023
- Mesajlar
- 37
Değerli İş Ortağımız,
Trendyol Express ile oluşturulan siparişlerinizde; bir sipariş içerisindeki ürünlerin farklı koli/kutu ile gönderilmesi ve koli/kutuların üzerine aynı kargo barkodunun basılması durumunda bir takım sorunlar yaşanabileceğini hatırlatmak isteriz:
Saygılarımızla,
Trendyol Ekibi
Trendyol Express ile oluşturulan siparişlerinizde; bir sipariş içerisindeki ürünlerin farklı koli/kutu ile gönderilmesi ve koli/kutuların üzerine aynı kargo barkodunun basılması durumunda bir takım sorunlar yaşanabileceğini hatırlatmak isteriz:
- Aynı barkodlu koli/kutulardan birinin kaybolması eksik ürün şikayetlerinde artışa yol açabilmektedir.
- Trendyol Express siparişinizin içeriğini bilmediği için, gönderinizde yanlışlıkla gönderilen mükerrer gönderi mi yoksa birden fazla ürün ayrı koli/kutu ile mi gönderiliyor ayırt edilememektedir. Bu durum operasyonel sorunlara yol açmakla beraber hakedişinizi alamayacağınız bir ürün gönderimi gerçekleştirme riskinizi artıracaktır.
- Aynı barkodlu çoklu koli/kutu gönderimlerinde tüm paketlerin fiziken nerede olduğunun tespiti yapılana kadar müşteriye teslimat süresi uzayabilmektedir.
- Koli/kutuların ayrı zamanlarda teslim edilmesi kargo takip taşıma statülerinin ilerlememesi ve hatalı görülmesine yol açabilmektedir.
- Paketlerden biri müşteriye teslim edilmişken diğer paketin satıcıya dönmesi durumunda müşteride hem para hem de ürün kalmasına sebep olabilir.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yapın veya üye olun.
ekranlarından “İşlemler > Paketi Böl" seçeneğine tıklayarak Paket Bölme yapmanızı tavsiye ederiz. Saygılarımızla,
Trendyol Ekibi